20000 kilométeres Európa–Ázsia-autópályát építene Oroszország
Lényegégben Londontól-Alaszkáig tartó autópálya és nagysebességű vasúti vonal épülne, felfoghatatlannak tűnő euró százmilliárdokért.
Lényegégben Londontól-Alaszkáig tartó autópálya és nagysebességű vasúti vonal épülne, felfoghatatlannak tűnő euró százmilliárdokért.
Oroszország 450 milliárd rubelt (több mint 3000 milliárd forintot) fordít a transzszibériai vasútvonal felújítására és két másik nagy közlekedési projektre.
A gigaberuházás gyakorlatilag meghosszabbítja a Vlagyivosztok–Moszkva-vonalat egészen Bécsig, a tervek szerint azonban a széles nyomtávú vasút nyomvonala Magyarország helyett Szlovákián menne keresztül. A beruházástól Közép-Európa és a Távol-Kelet közti kereskedelmi forgalom felélénkülését várják.
Százhúsz éve, 1891. május 31-én kezdődött meg hivatalosan a transzszibériai vasútvonal építése.
A későbbi leminősítésre utaló döntést három év stabilitás után hozta meg a hitelminősítő, amely a kormányzati lépésekkel indokolta a változtatást.
Ha egy harckocsi kétszer is legördülhet a gyártósorról, akkor 600 felújított orvosi rendelőt hányszor lehet sikerként eladni?
Nem csak a száguldozókkal van baj.
Az öttusaszövetség elnökének ezüstérmét is megszépítette Gulyás Michelle aranya.